joi, 29 aprilie 2010

aiurea

azi n-am iesit decat pana la magazin ca sa-mi cumpar un pachet de tigari si drumul a parut destul de lung...si ce daca a fost cald si "frumos"? pentru mine e doar o zi cretina,una mai proasta decat precedenta... si m-am gandit sa postez chestia asta pe care-am scris-o in 2 minute ca sa inchei cum se cuvine,o zi sortita esecului,adica inca o zi...
"-Bucura-te de septembrie... Zambesc si amestec frunzele moarte cu talpile incaltarilor incercand sa evit ochii atintiti asupra mea.
Pe masura ce ma plimb pe trotuarul strajuit de pomii desfrunziti mainile noastre se lasa inclestate.Cad prada bucuriei simple ce-imi invadeaza simturile iar Vlad sporeste stransoarea noastra cu un sarut,apoi imi sprijin capul de umarul sau si cedez bratelor care ma cuprind pe de-antregul.Iata,pare sa fie pentru prima data cand pot sa ma incred.Tin ochii inchisi iar ploapele imi tremura nervoase sub atingerea suvitelor de par ce mi-au ascuns fata. Ma tem de desprinderea ce nu se va lasa asteptata dar imi educ trupul sa zambeasca,n-am voie sa-mi las gandul sa strabata calea neabuna pe care a apucat-o cu mult inainte."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu