duminică, 16 mai 2010

nimic in plus

abia m-am intors din oras,as mai fi stat de data asta mult mai mult decat in general,n-am mai iesit de mai bine de vreo doua luni sa petrec o noapte intreaga undeva...si azi n-a fost nici voit si nici planificat,o plimbare simpla s-a transformat intr-una mai lunga si ceva mai complexa,careia desi m-am opus la inceput,am terminat prin a-mi parea rau ca n-o duc la bun sfarsit. Ultima seara din Student Fest a fost dedicata iubitorilor de rock.Au concertat patru formatii (dintre care am apucat sa aud doar 3) si probabil ca si acum continua nebunia.Well...daca eram singura ma distram mai bine,asta-i sigur.Revenind la frumoasa mea locuinta temporara ma bucur de ...linistea deosebita cu care ma rasfata incaperea si intre timp cred ca mi se face somn.Azi am stat numai cu ochii in carti si mi-a ajuns.Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu