sâmbătă, 17 iulie 2010

Week end

Si e sambata ...stau in fata pc-ului incercand sa-mi dau seama cum sa aleg un sablon mai bun decat ultimele pe care le-am testat. Deocamdata liniste cat cuprinde, ca sunt ca de obicei singura si pana se anunta careva dornic sa-mi tina companie pe iarba proaspat tunsa de la umbra arborilor de langa piscina mai e de asteptat : )) . Mai repet ca nu suport caldura? Nu,n-are rost. Si de cand tot visez la o noapte pe marginea bazinului...ahh e superb sa stai sub lumina artificiala ,temperatura apei e perfecta,oameni putini,paharul cu gheata langa tine,zau ca nu poate fi nimic mai relaxant decat asta. Nu stiu, e o senzatie grozava,am experimentat-o doar pe jumatate si mi-am promis sa fiu candva acolo la miezul noptii :) .
Ei bine asta e ultimul weekend in Timisoara, luni ma indrept spre casa unde o sa fiu privata de scrisul pe blog o vreme si-o sa mor de plictiseala căci imi vor lipsi o groaza de lucruri... DAR : ))) gandesc pozitiv =))) cred... Asta e cu siguranta cel mai anost "post" de pana acum =))) caldura e de vina...

2 comentarii:

  1. Sablonul ales de tine este superb. Voi reveni cu placere pe blogul tau si datorita lui, sper sa-l pastrezi. :) Weekend racoros iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :D merci , e cam fresh asa pt.mine : )) plus ca ma decid taaare greu : ))),iti doresc week end placut !

    RăspundețiȘtergere