joi, 16 septembrie 2010

Bla...

De cand are zmeura gust de pepene galben? :|
Mda...probabil de cand placinta cu branza si stafide devine din aia cu mar copt si femeia care ti-o vinde viseaza la viata de apoi sau ce dracu` o mai preocupa... In fine azi am invatat ceva: roz sau portocaliu, tot aia :))). Ca sa nu mai bat campii ,azi mi-am luat inghetata de zmeura si avea gust de pepenas , nah...
Ah, m-am abtinut zilnic pentru ca n-am vrut sa postez nimic pe blog la strarile prin care am trecut. Asa ca am scris, am citit si-am inchis pagina fara sa salvez.It`s for the better...
Si asta pentru ca lucrurile merg prost...si sabloanele astea ma obsedeaza, parca nu mai e nici unul (niciunul n-am sa scriu niciodata pentru ca ma enerveaza numai gandul ...so whatever),care sa se potriveasca. Vezi? Cand n-are omu` ce face se ia de multe detalii...si cand n-are tigari e si mai si :))) ,de sambata de cand nu m-am atins de ele.
pfff rahat, ma enervez mai tare cu fiecare rand pe care-l scriu pentru ca as vrea sa spun ceva si de fapt nu spun NIMIC. Seara buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu