marți, 1 martie 2011

Şi ce mai contează?







Am alergat printre toate versurile lor.



Răsuflu apăsat ştergând parcă urmele pe care stopii calzi ai unei ploi imaginare le întind ştrengari peste-ale mele bucăţi de piele dezgolite. Şi nu vreau să spun mai nimic,construiesc baloane din săpun.
Te legăn pe-un picior,răvăşită de fumul de ţigară cu mintea rătăcind.Şi nici nu-mi pasă că-i totul rău.
Vorbesc serios...mai bine n-ar veni nimic,nici primăvara,nici soarele şi nici mirosul zilelor cu verde crud.
Am pleoapele grele şi sufletul plictisit. Mocnit,pe dedesubtul vicleniei mele visez la cum s-ar şterge tot cu-un ultim acord.
Promiţi că dacă-mi colorez unghiile în roşu aprins,mă mai ţii odată de mână?

Hai,crezi că mâine va fi altă zi!

5 comentarii:

  1. "pe dedesubtul vicleniei mele" - aha....stiam eu ca nu mi se pare....

    Ma mai gândesc....daca ti le colorezi in alb-rosu ai avea mai multe sanse :-)

    Frumos text, artisto.

    Aha...deci asta e 'muzica'......

    RăspundețiȘtergere
  2. @Dragoş

    M-am obişnuit cu tine...nota de ironie cu care îţi însoţeşti mai toate comentariile spulberă din plictiseală.Dragoşul care pişcă :)))

    @Worsakeend

    Nu şi dacă fiecare zi aşa-numită "nouă", e o copie fidelă a celei care tocmai a trecut...

    RăspundețiȘtergere
  3. "Promiţi că dacă-mi colorez unghii le în roşu aprins,mă mai ţii odată de mână?" Wou, asta da sacrificiu. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) e o metafora esuata sau ce dracu a vrut sa fie, nu-s eu de vinaaaaa

    RăspundețiȘtergere