miercuri, 20 aprilie 2011

almost true

Aş fi rămas în dimineaţa aceea pentru totdeauna,deşi n-a existat niciodată.
Vântul foşnea uşor printre coroanele copacilor aducând cu sine mirosul verii. Era ca şi cum mai fusesem acolo cândva. Când încă de departe,într-o amiază călduroasă,îmi povesteai la umbra unui pin cum se transformă-n fericire-un veşnic chin...
Corpul mi-era stăbătut de un tremur stânjenitor.Mi-era teamă de toate.De clipele ce aşteptau să vină,de cum locul ăla nu ne-ar mai fi primit,de cum paharele s-ar fi golit spre a nu se mai umple niciodată,iar tu vei fi devenit ca multe alte dăţi,doar o nălucă.Şi e adevărat,am devenit împreună scurta ideea a unei iubiri.Primăvară plăcută...

3 comentarii:

  1. mmm:)... e precum atingerea unui fum magic

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos textul, insa imi trezeste sentimente stranii, aproape dureroase. Poate din cauza ideei de naluca sau de scurta iubire. Sau din cauza acestui almost true...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ torden e doar fum... :))

    @Nice pai...da :) a fost "aproape adevarat",unele lucruri asa sunt

    RăspundețiȘtergere