luni, 30 aprilie 2012

Cocktail



Nu, nu e aroma de fragi desprinsă de pe buzele paharului rece şi cuibărită pe ale mele, scăldându-mi mai apoi papilele gustative atât de mult încercate de temperaturile deja foarte ridicate. Ci e un amestec de sentimente şi gânduri, de la cele puternic animate de dorinţa de plecare până la cele care mă ţintuiesc aici şi lasă visele să mi-o ia la fugă de unele singure. Întregiţi voi rândurile celor care se vor aşeza la lungile cozi aşteptând să-şi procure bilete, Amplasaţi voi corturile pe cine ştie unde şi bucuraţi-vă de zilele frumoase de vară încă neoficial sosită. Şi unii chiar vor merita orele toate ce vor veni.
Cât despre mine, eu am să urc munţii, voi bate câmpii şi-mi voi afunda tălpile-n nisip, de la distanţă.
Un 1 mai plăcut!

4 comentarii:

  1. :( E bine daca tu poti calatori pe aripile imaginatiei, eu nici macat atat nu-mi permit. Pfai, ce bine arata licoarea aia din pahar, mi-ai facut o pofta nebuna de suc, de cateva zile beau doar apa. :P Daca iau examenul, poate sarbatoresc. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O da... am muuulte fotografii cu cocktailuri delicioase :X, eu o sa-mi permit azi unul ;)).

    RăspundețiȘtergere
  3. "voi bate câmpii" - ca sa vezi, exact asta voiam sa zic si eu! Dar vad ca ai zis-o tu :-)

    RăspundețiȘtergere