miercuri, 10 noiembrie 2010

Încă zece

Oboseală,somn... somn lipsă...nu credeam să zic vreodată una ca asta dar tot ce vreau e să ma odihnesc aşa cum trebuie.La şcoală sunt deja în urmă cu toate, azi şi ieri am petrecut timpul încercând să-l împart în aşa fel încât să-mi ajungă pentru toate. Şi de nicăieri mi-a picat ca vreau să plec acasa cum am şi eu în sfârşit un weekend liber, ocazie cu care mi-am luat vinerea în cap,că deh...ar fi mult prea din scurt să plec de sâmbătă. Momentan mi-a cam pierit tot cheful, numai la gândul celor peste 8 ore pe care trebuie să le parcurg cu trenul...mă rog,fie...şi-aşa de sărbători nu ajung pentru că lucrez :)), grozav.
So...după ce am scris banalitatea asta am să merg diret în pat unde voi vegeta pana pe la şase şi ceva, vă doresc de pe acum zile frumoase!

3 comentarii:

  1. Multumim inabordabilo :-) , zile frumoase si tie.
    Mai, n-ai de unde sa stii ce surprize frumoase iti pot aduce niste sarbatori petrecute departe de casa, asa ca eu iti sugerez sa nu fii dezamagita inca de pe acum.
    8 ore cu trenul? Mda, e cam departe, ar trebui sa-ti iei o masina, ca si-asa iti plac foarte mult cursele. Sau macar un sofer....

    http://www.youtube.com/watch?v=t2Ak9eypq0U

    RăspundețiȘtergere
  2. acelaşi lucru mă aşteptă şi pe mine...de acum începe banalitatea

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dragos
    Merci, insa ma simt mai in siguranta cu trenul.

    @Kate... mi-e o leneeee : ))) e 1 deja...si pana termin ce-am de facut ,s e face 2 si ceva...iar ceasul suna la 5 ...ce inspiratie anapoda pot avea uneori =))

    RăspundețiȘtergere