miercuri, 22 decembrie 2010

Ce s-a reportat pentru la anuuuul?

Lista cu probleme desigur :)),datorii morale ,poate la unii şi financiare... dar se mai adaugă peste toate relele şi cele la care sperăm să iasă bune. Ori eu aşa fac. Nu mi-au cântat zorii după cum am vrut toate aceste 300 şi ceva de zile,dacă stau să mă gândesc chiar mi-au râs în nas de multe ori,însă am un soi de siguranţă că o sa-mi găsesc foarte curând şinele potrivite pentru rotiţele mele ...lipsă :)) răbdare...răbdare,prindem super-puteri ;)

Dincolo de astea, chiar îmi doresc să fiu ceva mai responsabilă,aş zice mai degrabă capabilă,posibil să nu fiu o aşa cauză pierdută precum se întâmplă să cred când mă întunec câteodată.Vreau să mă pot baza pe mine,deja parcă am crescut şi eu oleacă.Sigur că nu pot fi fără greşeală :D dar cum să vă explic,o să fiu cool în felul meu :))) ,mă puteţi blama pentru mândria de care par a da dovadă ,dar mulţi dintre cei dragi mă preferă aşa decât ca pe-un butoi cu pulbere gata să facă POC , şi să se risipească în zeci de bucăţele.Şi mulţumirea de sine, fie ea chiar şi stupidă (de exemplu),face bine...cred,sper...ok se poate să facă...ideea e că îţi face ziua ceva mai uşoară!
Anul ăsta de vine va aduce o disponibilitate mare, pentru muncă,pentru distracţie,pentru schimbări,împlinit de dorinţe şi găsit de răspunsuri.Credeţi-mă n-are nici o legătură starea mea cu faptul că "vin sărbătorile",iar asta dragi prieteni "e minunat",ca să citez un amic.

Profit de ziua asta ca să vă urez încă de pe-acum gânduri bune, căci voi vă faceţi tot ce aveţi sau nu...Sper că găsim timp pentru fotografii şi impresii cât de curând .Eu încă nu m-am decis cu privire la restul,dar săptămna asta mă prinde tot în Timişoara şi înclin să cred că am să-mi petrec ziua de naştere acasă.Mă îndrept spre un sfert de veac ;) !!!

Bun, şi la încheiere două lucruri vă mai spun (deja sună a clişeu),unul e că,să hrăneşti vaca (pauză) cu roze nu-ţi aduce mai multă apreciere, aşa că nu vă împotmoliţi ,posibil să nu merite:))),lăsaţi mânia de-o parte.
Ăsta mi-a fost răvaşul norocos pe care l-am deschis de dimineaţă,m-am prăpădit de râs,deşi pe undeva cred că e foarte răutăcioasă faza şi cam nedemnă de mine,nu prea-mi place că apoi poate mi se face... ,totuşi să las scuzele la o parte, era prea funny să nu v-o împărtăşesc şi vouă.

Iar al doilea lucru,se referă la o invitaţie la concert Cargo deseară,se vor cânta colinde,hehe.Intrarea e gratis,pubul la deschidere,nu strică să faceţi o încercare.Cine bate Timişoara la picior zilele astea,nopţile astea,ar fi păcat să rateze.Şi-au exprimat interesul Raluca şi Horaţiu,Edith,şi încă mai sper c-o pot scoate pe Denis din casă :D.

O zi bună vă doresc !

10 comentarii:

  1. Daca ai incredere in tine e mult mai usor sa reusesti in ceea ce-ti propui. don't let them get you down :)
    O zi buna si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. îţi doresc să te ţii de promisiuni, sărbători fericite şi să te distrezi şi pentru mine deseară...ce n-aş da să fiu acolo

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. "mă puteţi blama pentru mândria de care par a da dovadă". Unii ar zice ca porti masca de inabordabila cu ocazia asta :-)
    Fain ravas! :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))ahh,as zice ca nu-i cazul

    Ravasul e de pe facebook :D,azi mi-a spus ca "Un prieten e darul pe care ti-l faci tu singur" . Adevarat,nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Primiți cu colindul?
    Devreme ce-i drept, dar nu vreau să mă încurc între „Spam”-uri. :)
    Dacă mă primiți, am venit să vă urez multă sănătate. Să aveți tot ce vă doriți și să vă bucurați de sărbători! O să încerc să îl conving pe Moșu' că ați fost cuminți, măcar să trimită niște zăpadă, să ningă liniștit.
    Ei, acum că mi-am zis colinda, mai am de urat, așa că vă las să vă bucurați de brăduț, de prieteni, de familie!
    Sărbători fericite!
    Ada

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci disponibilitate pentru munca si distractie zici. Hm, pai atunci sa-ti aduca Mosu', pentru 2011, un job perfect si oportunitatile ideale pentru petrecerea timpului liber. Have fun! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Nice & Ada
    Merci,eu v-am urat deja in postare....si sincer nu-mi place sa folosesc sintagma "Sarbatori fericite!"Asa ca...zile bune sa ne fie!Oricum pe blog tot raman ,asa ca avem unde ne auzi ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Mah...m-am cam divizat deja
    =))) nu e rau deloc

    RăspundețiȘtergere