miercuri, 13 martie 2013

This...

Am evitat să scriu. Pentru că s-au întâmplat multe. Pentru că deşi poate ar fi o cale de a-mi elibera mânia ori tristeţea eu am simţit-o fără de folos. Apoi lucrurile pun şi mai multă presiune pe lucruri. Sunt singură... acasă, în locul unde am încercat pe cât am putut de mult să nu mă întorc. Şi totuşi am fost cumva slabă, am plecat. Mi-e dor de tot ce era al meu. Mi-e dor de prieteni, de locuri, de salteaua pe care dormeam, de stradă, de răsăriturile văzute de la etajul 8. Şi nimic nu-mi alină starea. Fiecare zi e un trofeu pe care viaţa îl câştigă împotriva-mi.
Long ago you saved me from it all, your darkened soul embraced me, gave me such resolve...

3 comentarii:

  1. Silvia, poate ca e un cliseu, dar orice sfarsit e un nou inceput. Este normal sa-ti fie dor, dar viata ne ofera si astfel de momente in care trebuie sa aratam ca stim sa luptam, sa fim puternici. Este greu, dar daca reusesti, cu atat mai mare va fi satisfactia.
    Si e bine ca ai acest blog, scrisul poate fi eliberator, iti poate pune gandurile in ordine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da...cunosc si eu toate lucrurile astea, numai ca e dificil sa-mi tin psihicul pe o linie constanta. Oricum stii ca eu eram mai deranjata de fel :)))).

      Ștergere
  2. What you posted was actually very logical. However,
    what about this? suppose you typed a catchier title?
    I mean, I don't want to tell you how to run your blog, but what if you added something that makes people desire more? I mean "This..." is kinda plain. You might peek at Yahoo's front page and note how they create article headlines to get
    viewers to open the links. You might try adding a video or a related
    picture or two to grab readers interested about everything've written. In my opinion, it could bring your website a little livelier.

    my web site: warz wallhacks

    RăspundețiȘtergere