joi, 24 iunie 2010

bla...




e flagila banda,asa ca filmul se rupe ,m-astept de la "post"-ul asta sa straneasca cei mai multi de "wtf??" ,asa...
m-am intors din oras...nu ca as fi vrut cu orice pret sa fiu din nou in fata monitorului,daca nu scriu nu-mi mai ramane mare bucurie in ultima vreme...in afara de unele puzzle-uri, filme,muzica si cititul bloagelor dumneavoastra,acesta de pe urma facandu-mi o placere deosebita :D. Si cum spuneam in centru e superb,pe bune! E acolo un restaurant la care tot visez dar n-are cine sa ma duca :P ,jumatate inauntru ,jumatate in aer liber,dac-ai vedea...e atat de frumos aranjat si deseori se canta ,ma rog vocile celor care interpreteaza piese din cele mai cunoscute sunt modeste dar atmosfera e placuta.Asta seara felinarele de pe marginea garduletului care delimiteaza terasa localului pareau un manunchi de aştrii cazuti printre arbuştii pitici ce tin locul verde.Erau identice cu Luna plina care ilumina atat de bine restul Pietei Victoria. Ohh,n-as vrea nimic mai mult decat sa lenevesc acolo conversand despre verzi si uscate cu... ochii atintiti asupra trecatorilor. Cate creioane mai am in pachet?Ia sa vad...cate am rupt?Ce mai pot sa fac cu astea, nu-s deloc ascutite...hmm ce fire am si eu,parca nu ma recunosc cateodata sau poate se intampla rar si nu ma pot obisnui cu mine :) ) ) Inainte de asta m-am invartit ca ametita prin magazine si-am concluzionat ca dintre o poseta,casti pentru mp4 si niste bluze si esarfe dupa care ma topesc ,n-o sa-mi cumpar nimic prea curand =)) bugetul e sarac,"gandeste practic,gandeste practic" imi sopteste constiinta ,as vrea eu...mda...pai e cam greu /yeiiiii am reusit sa scriu niste prostii mai mari decat mine =)) desigur ca m-as fi lungit dar mi-e teama ca maine cand am sa recitesc o sa-mi frig una ,seara buna.

aaaa si ca sa preiau totusi ceva din cadoul Adei,tin sa precizez ca la mine fluturele ( http://lindyshoots.wordpress.com/2007/06/19/ ) a ajuns cam sifonat,desigur nu e vina ei,doar ca toate lucrurile mor odata ce intra pe mana mea ,so...bye bye

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu