sâmbătă, 20 februarie 2010

20

am deschis fereastra asta de nu stiu cate ori si-am stat si am privit ploaia...m-am lipit de calorifer si am stat acolo pur si simplu. de fiecare data cand incercam sa ma asez la loc pe scaun aerul isi schimba ..."gustul", lasandu-ma incapabila sa refuz oferta ce se intrevedea de cealalta parte a pervazului.mirosul de tutun din incapere ma trimitea si el inapoi cu graba.o adiere usoara mi-a adus cativa stropi de apa pe frunte,m-a facut sa zambesc. azi am petrecut toata ziua in afara acestei camere ce imi e martora a tuturor pacatelor ce se petrec inauntrul meu.azi am ras cum nu s-a mai intamplat de foarte multa vreme,creierul meu mi-a ingaduit cateva clipe de odihna sau asa inteleg eu ca s-a intamplat... noaptea asta am s-o petrec aici,numarand buclele nascute din draperia prin care se joaca vantul... noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu