vineri, 12 februarie 2010

"Calm"

Strada se plimba serpuit,ocolind cladirile vechi ale caror fatade stau neclintite in calea ploii marunte ce spala peretii pedepsiti de trecerea timpului.E cu putin trecut de ora opt.Din cand in cand linistea diminetii e intrerupta de zgomotul produs de motorul vreunei masini ce trece in viteza. In rest e aproape pustiu,copacii negrii cu coroanele stirbite sub foarfecele vreunui lucrator fortat sa "curete" trunchiurile prea incarcate,vegheaza de-o parte si de alta a rutei.In aer se simte miros de primavara...de data asta nu ma insel.Pasii imi sunt marunti si inceti,merg cu capul inclinat incercand sa ma feresc de picurii reci ce-mi ating pielea fetei .Nu-i asa frig , port totusi manusi, ma felicit ca le-am luat cu mine, imi servesc fara cel mai mic dubiu.Imi trec des palmele peste obraji in incercarea de a-i sterge dar fara rezultate, ploaia ma aduce inapoi de unde plecasem.Am timp sa ascult, am timp sa vad.In minte nu-mi mai suna nici o piesa care sa ma tulbure,gandurile mi-au fost lasate libere,cel putin pentru acum, pe-o straduta.Imi ridic ochii si observ ca mai sunt cativa metri pana la bulevard,acolo poate am sa-mi scot castile si-am sa le-afund in urechi numai sa evit zgomotul infernal produs de circulatia tramvaielor,dar tot sunetul are sa treaca prin mine, nu ma va atinge nici un vers, nici o nota...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu