vineri, 19 februarie 2010

Mara suspina

ohh ...pot vedea prin ochii tai , dar cui ii e de folos ? Nu te pot cuprinde cu sufletul meu... nu te pot strange cu bratele mele,nu pot plange pentru tine...Si-atunci de ce ma vrei ? grai ea stand nemiscata...
as vrea sa pot gasi o poiana doar a mea, sa trec dincolo de usa aia care se vrea deschisa , sa vad...sa ma desprind din intunericul in care m-a tintuit sosirea ta, ca in sufletul meu a venit devreme ,mult prea devreme, durerea... si indata isi aseza trupul firav pe umerii calzi ai pamantului proaspat descoperit...
din cer Soarele canta raze pentru noi... sopti cu greu
dar tu... tu ai gresit ,dar iti promit, iti promit c-am s-o fac...am sa merg acolo,dincolo de zidurile acelea si-am sa traiesc , eu n-am sa pic precum ai picat tu! Eu n-am sa pic! De ce simt ca innebunesc? De ce simt ca mintea mea se imbolnaveste ? E vina ta! Tu m-ai facut asa! Si eu credeam ca n-ai sa mori... ai mintit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu