luni, 26 aprilie 2010

apartamentul 11 (un fel de 13 pt .mine)

mi-a venit sa scriu...n-am despre ce ori subiectul e unul prea rasuflat si azi chiar nu ma simt in stare sa detaliez cum s-a schimbat din alb-murdar in negru starea mea interioara,dar am sa va spun ca de ieri am schimbat locatia...traiesc intr-un loc diferit de cel care m-a adapostit pana sambata noapte (trec peste calvarul cu mutatul ca mi-a mancat un an din viata). Locul asta in care ma aflu acum este anost.La etajul 3 intr-un bloc unde am noroc ca liftul a fost schimbat de curand desi doar pt.trei randuri de scari chiar nu e nevoie, pitit de strada mare si inversunata, mai exact dosit intr-o curte interioara plina de rable si unde poti vedea foarte bine ce face vecinul de vis-a-vis,unde nu exista pomi si in opinia mea n-are rost sa privesti prin foaia de geam!!!! ( :D stiu c-ai sa razi ),ma invart ca un copil prost pe un scaun si astept sa ma obisnuiesc cu incaperea.E obsedant.O strada a putut face diferenta, ca da...sunt la maxim 300 m fata de locuinta anterior utilizata,m-am mutat aici pt.ca e chiria mai ieftina si nu din placere,conditiile sunt modeste dar pretentiile ar fi de prisos,n-am venit asa ca tre` s-accept ce pot. Azi-noapte n-am dormit mai deloc,patul parea facut din scanduri ,toata oboseala se revarsa asupra-mi torturandu-mi trupul,caldura era insuportabila si tot felul de zgomote mi-au tinut ochii deschisi pana mult dupa miezul noptii.Nu stiu daca am visat,nici nu-mi amintesc sa fi dormit,cert e ca atat cat am atipit nu s-a dovedit a fi indeajuns incat sa ma scuteasca de o durere de cap cand s-a facut dimineata. M-am trezit aproape la fel ca in ajun.Mi-am spalat fata sub jetul ce tasnea frumos improscand chiuveta si-am incercat sa inteleg ca asta e viitorul apropiat.Asa ca data viitoare cand intentionez sa ma uit afara la ploaie,o sa pasesc in "dragul"meu balcon si-am sa incerc sa-mi imaginez o livada. it sucks! nah grozav...se poate si mai rau,am sa traiesc cu asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu