luni, 25 octombrie 2010

Still alive!



Azi voiam sa trimit manuscrisele pentru IDC dar cum inca nu sunt gata cu totul am lasat-o pe maine. Am avut cateva zile incarcate, pe cea de ieri nici nu mi-o prea amintesc,nu de-alta dar am fost intr-o continua stare de letargie,sau ceva similar...nu m-am simtit niciodata mai istovita. N-am dormit mai deloc in ultima vreme si-am zacut practic printre perne visand la odihna.Asa o sa fie de-acum inainte...deh.
In rest cred ca lucrurile merg bine,cu toate ca-mi neglijez blogul si nu-mi place deloc.Revin eu.O saptamana frumoasa,a mea va fi! :D
Bucurati-va de piesa!

5 comentarii:

  1. sa trimiti manuscrisele!

    ma gandeam acum ca poate odata voi avea ocazia sa ti citesc operele...

    bafta si multa coffii

    RăspundețiȘtergere
  2. merci , ramane pe joi...azi m-am pomenit cu telefon a 8 dimineata :)) so...se pare ca trebuia sa fiu la lucru :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e deja cam tarziu sa-ti mai urez si eu o saptamana buna, ne apropiem cu pasi repezi de un weekend binemeritat. :) Multa odihna si bafta sa ai! Hug. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. un weekend in care eu sunt la lucru =)))
    joi si vineri am liber ,deci asta mi-e weekend

    RăspundețiȘtergere