miercuri, 28 septembrie 2011

Pe cine iubesc?




Într-o amiază caldă, luminoasă cu miros de toamnă.

-Pe tine, mi-ai şoptit alunecând cu sărutări peste gâtul meu gol.
-Te-am iubit pe tine...
-Eu sunt trecut.
-E rece.
-Asta pentru că începe să fie bine.
Şi adierea de pe urmă te-a spulberat.

Pe cine iubim cu adevărat? Eu ştiu că nu iubesc suficient pe toată lumea...
Sunt numai puţin impulsivă dar îmi trece, doar am promis...
Şi-n loc să fiu absentă, m-am întors printre ruine. Uneori e nevoie să mai rătăcim.

6 comentarii:

  1. :)) ceva imi spune ca ar trebui sa te las sa crezi asta...ca urmatorii 20 de ani o sa fii inchis pt.cine stie ce infractiuni =))
    mai strici tu momente nostalgic-romantice cand ti-or pune net in celula

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai mai scris cu vampiri :D. Inca mai ratacesc ? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :) nu stiu daca am sa mai scriu, probabil ca da. Oricum nu stiu cand.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nice cu siguranta ne iubim pe noi insine cel mai mult, in ciuda faptului ca de multe ori nu asa pare.

    RăspundețiȘtergere