miercuri, 1 februarie 2012

Sing Your Song For Me



Mă încântă zilele de iarnă cu soare. Totuşi ar trebui să precizez că în Timişoara e un fel de primăvară neobişnuit de rece. Zăpadă e un cuvând despre care mai mult am citit în ziare.
Deja februarie, ghioceii sunt înfloriţi încă de săptămâna trecută şi cred ca dacă iarna asta n-a binevoit să treacă şi prin vest, îmi doresc să se sfârşească. Cu cât mai repede cu atât mai bine.

Anul ăsta a început totul atât de bine... Au fost zile în care nu-mi puteam şterge rânjetul de pe faţă. Uitasem cum e... uitasem că se poate.
Ai zice că neliniştea s-a spulberat, eu cred că doar hibernează. Oricum ar fi, calea rămâne deschisă şi mergem tot înainte, indiferent ce vine.

2 comentarii:

  1. Ce postare cu aer primavaratec, musteste de optimism si speranta. :) Vrau si eu in vest! :P :(
    E pe bune faza cu ghioceii? La noi e un ger cumplit, -11 grade si vineri se anunta iar ninsori...Cred ca e cea mai grea iarna din ultimii ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da da, au inflorit, i-am vazut in fata unui bloc.
    Optimismul... nu e tocmai optimism. E mai degraba o perioada de... absenta a stresului la cotele sale normale. In plus simt ca am avut un start bunicel si perioada aia a sarbatorilor, desi anosta, mi-a prins bine oarecum.

    RăspundețiȘtergere