miercuri, 19 mai 2010

Fantezie

In camera,sub o lumina lenesa ,asternutul e aproape neatins,iar tu te-ai ghemuit intr-un colt intinzand peste tot pe unde ai avut loc o sumedenie de articole. Citesti si analizezi cu atentie fiecare paragraf ca nu cumva sa treaca ceva neobservat.Azi esti un pic abatut,un pic mai rece decat de obicei iar eu ca sa nu te deranjez stau cuminte pe scaunul de la birou si ma joc cu papucii.Ii aduc impreuna si-i despart tinandu-mi gleznele mereu ca si unite.Imi incalzesc mainile pe ceasca de ceai si raspandesc aroma in incapere. Imi inclin capul si ma las pe spate privind ca si cum as veda dincolo de acoperis,ca si cum cerul s-ar deschide deasupra-mi si toate secretele noptii ar sta in vazul meu. E o stare de bine cea care ma cuprinde si-as vrea s-o impartasesc cu tine .Din cand in cand te admir si zambesc pe ascuns.Te am aici. Ochii imi rad iar chipul mi-e senin.Cand ma asez langa tine te prefaci ca inca nu mi-ai simtit prezenta atat de aproape si cum stau eu acolo si astept sa reactionezi,incepi sa-mi vorbesti tachinandu-ma.Si cum ma supar atat de usor adori sa te amuzi pe seama mea ,imi cuprinzi capul intre palme si ma saruti frumos .Fiori lungi se joaca pe bratele mele dar buzele imi zvacnesc arzand.Te-as lua in brate si nu ti-as mai da drumul.
-Lasa-ma acum!
-Ei bine...noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu