joi, 6 mai 2010

Pace/aberatii+

Stateam mai devreme pe balcon privind unica bucata de cer pe care cladirile nu mi-o ascund (o sa tot plictisesc cu "peisajul"meu de inchisoare),ploaia s-a potolit inainte ca eu sa ajung acasa si m-am plimbat pe gratis sub stropii mari si reci de la facultate pana aici( :D:D ).Chiar ieri imi ziceam ca astept ploaie,chiar ieri imi aminteam ca pe cand aveam 16 ani (sau poate erau 17 eu oricum am memoria avariata =)) ), am parcurs cativa km printr-o torentiala.Ca aveam apa si-n ghete n-a mai contat,era frumos.Sunt frapata...De vreo cateva ori am mai experimentat senzatia pe care ziua de azi mi-a adus-o. E vorba de momentul in care iti doresti din rasputeri si se intampla.Desi e hazard si-o stiu prea bine,iar tot ce-am capatat a fost de o banalitate pura,ziua mea n-a mai fost rea.Si-mi controlez gandurile pe cat pot sa nu ma pierd din nou printre fantezii căci azi noapte ti-am auzit vocea atat de clar iar daca alte dati era tortura acum e multumire.Si ce-am simtit e ciudat.Sunt inlocuita cu ceva mai bun... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu