luni, 10 mai 2010

Luni soarele rasare de la vest :))

Unele deceptii provin cel mai des de pe urma neimplinirii unor asteptari anume. De fapt ceea ce s-a construit in mintea noastra pica odata cu constientizarea realitatii,probabil ca asta declanseaza o durere pe care o induram cum stim mai bine sau o sporim ,ca depinde foarte mult de natura ta, eu de exemplu si cand voiam sa ma ajut terminam prin a nu face lucrul corect aproape niciodata...
Asadar cum se manifesta asta ? Pai in prima faza increderea a fost spulberata,se naste sentimentul de frustrare si mai mare,dorinta e vazuta drept dusman si peste noapte te trezesti. Dar te trezesti cu adevarat. E amuzat ca desi lucrurile arata la fel,asta nu e decat o aparenta.Inca o data mi-as dori sa am putina intelepciune inainte sa ma impiedic si sa ma lovesc dar pentru unii ,printre care evident si eu, lucrurile merg mai greu si invatatura vine prin cai neplacute, dar ajunge intr-un final si asta e important.Ca sa inchei,pentru ca e aproape zece si ma dedic altor activitati (respectiv efectuarea unui scurt studiu de bloc ,vreau sa vad cati vecini sunt capcauni ), mi-am dat seama ca cel ce ti-a intors spatele de vreo cateva ori inainte,cand de fapt trebuia sa fie acolo pentru tine, o va face si daca viitorul v-ar oferi sansa pe care v-o tot imaginati. Recitind asta imi suna a cliseu si nu pot decat sa-mi adresez o injuratura. Nah, seara buna!

Un comentariu:

  1. "Ce nu te omoara te face mai puternic"spune o vorba..

    lasa..orice sut in dos..inseamna un pas inainte nu?

    RăspundețiȘtergere