miercuri, 3 martie 2010

3 martie...

M-am trezit din nou devreme, parca era 07:00 sau putin trecut peste ...
Simteam ca trupul ma tragea inapoi in pat pe masura ce eu ma ambitionam sa ma ridic,sa fug la baie si sa ma spal pe fata ca sa ma asigur ca aveam sa-mi petrec urmatoarele doua ore pe-un scaun si nu intre perne. (parca scriu intr-un jurnal :|)
impactul cu oglinda a fost ... asa cum ma asteptam, adica eu m-am zarit pentru prima oara pe ziua de azi printre suvitele de par ce-mi încețoșau privirea, mi-am frecat ochii violent, de parca asta ar fi indepartat durerea pe care o simteam in tot capul, mi-am strans parul cum am putut mai bine si-apoi ritualul de care am amintit. E ciudat ca nu prea fac vreo diferenta si nici apa nu e indeajuns de rece sa produca vreun efect asupra fetei mele, desigur ca mainile mi-au inghetat dar nici o reactie asupra obrajilor,a fruntii ori a ochilor.
ma plictisesc, incerc sa-mi gasesc ceva de lucru dar mai e nevoie sa specific ca nu exista nimic ?
asa ca trec repede de la una la cealalta.O conversatie banala la telefon ma face sa innebunesc si-mi spun : acasa nu ma mai intorc!!! aiurea pentru ca in ultimul timp ma gandesc tot mai serios s-o fac,apoi vine ceva sa imi arate ca mai am un pic pana ajung la capatul drumului asta in care cineva tot infige stalpi acolo unde nu e nevoie de ei...si ametesc,fac greseli peste greseli,ma lovesc de toate. un haos in gadurile mele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu