marți, 16 martie 2010

pff

ce moment ...sunt in cafeneaua de la subsolul facultatii , sau ce-o fi incaperea asta,si servesc o bautura carbogazoasa neagra (nu, nu e aia ci sora-sa...o prefer pentru ca are eticheta mai frumoasa si gustul mai bine pastrat de-a lungul timpului).La radio numai piese de dragoste,unele pe care nici ciocolata de pe raft nu le-ar putea detrona. Am ajuns mai devreme cu o ora azi si am venit aici crezand ca in timpul cursurilor e ceva mai liber,dar gresit! e aproape plin si e galagia de pe lume. Ma gandesc intens ca nu stiu ce caut aici, nu ma refer la masa asta unde sunt alte 3 scaune goale gata sa cada prada multimii care nu inceteaza sa patrunda prin usa mica din stanga mea,ci ma refer la chestia asta pe care o fac eu, nu-mi place pur si simplu.N-am fost niciodata atat de apatica atunci cand a venit vorba de scoala insa anul asta n-a insemnat nimic pentru mine si slava Domnului mai sunt cateva luni pana se termina.Iata doua lucruri pe care le mai fac inca desi nu mai gasesc aceeasi motivatie ca la inceput, sunt in Timisoara si fac un master de rahat...buuun. Poate nu m-am straduit din plin dar sincer nu-mi mai pasa,acum,in cateva luni,peste un an, oricum scap de toate.
Abia mai suport vocea ragusita a unui baiat care pare sa confunde locul asta cu o ulita pustie,si cand ma bucur mai tare ca isi mai tempereaza strigatele tipii ce stau la masa din fata mea si-au terminat de baut apa si nu inteleg ce-au de s-au apucat sa chinuie saracele sticle, le rasucesc cu asa sete incat ma irita teribil. Partea buna e ca s-au ridicat repede si au iesit, unul uitandu-si chiar si haina, pe care dupa inca vreo 15 minute de suportat cardul de gasculitze din capatul salii, am dus-o frumos uneia dintre fetele care lucreaza in acest loc.
la ora mai e putin si ma ia somnul, profu` citeste dintr-un ppt urmarind cu un laser sau ce dracu e ala, ca nu cumva sa piarda radul. Materia e infecta, am mai studiat ceva similar in facultate dar acum e de-a dreptul neplacut.Intre cuvintele barbatului ce pare sa citeasca pentru prima data textul si notele muzicale ce-mi ating simturile stau linistita in ultima banca si ma uit pe fereastra. Ploua si ma plictisesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu